KONTAKT

Har du noen spørsmål eller trenger mer produktinformasjon?

Kontakt oss gjerne!

Hovedkontor

Glamit AS
Arnstein Arnebergs vei 30
1366 Lysaker

Tlf: 485 15 515
E-post: kontakt@glamitshop.no

Åpningstider
Mandag-Fredag 08:30-16:30

Org nr: 913 649 125

Butikk

Glamit Nailshop & Lakkbar
Arkaden Shopping
Karl Johans gate 5-7
0154 Oslo

Tlf: 940 683 20
E-post: arkaden@lakkbar.no

Åpningstider
Mandag-Fredag 10:00-20:00
Lørdag 10:00-18:00

Org nr: 933 408 418

FAQ - ofte stilte spørsmål

Hvis spørsmålet ditt ikke er oppført nedenfor, kan du kontakte oss, så svarer vi deg gjerne.

Informasjon

Etter du har funnet din vare, trykker du på “legg til i handlekurven.” Denne har du tilgang til enhver tid, du finner den øverst til høyre i hjørnet når du trykker på handlekurv ikonet. Her kan du endre din bestilling, legge til antall eller fjerne produkter. Når handlekurven din er klar med alle varer du ønsker å bestille kan du klikke på “gå til kassen”.

I kassen har du mulighet til å velge betalingsløsning og leveringsmetode.

Har du gjennomført kjøpet ditt så har du takket ja til våre kjøpsvilkår. Bestillingen er bindende når den registreres på vår server (datamaskin). Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett, se nedenfor. Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende deg en ordrebekreftelse.

Vi tilbyr følgende betalingsløsninger:

  • Klarna Checkout
  • Vipps
  • Two Bedriftsfaktura (AS og ENK)

Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen.

Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved forsendelse av varen. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 dager fra mottak.

Kjøpere under 18 år kan ikke betale med etterfølgende faktura.

I samarbeid med Klarna Checkout tilbyr vi kortbetaling, faktura og delbetaling.

Klarna Checkout gjør det enkelt og trygt for deg å handle på nett. Først bekrefter du ditt kjøp og velger deretter den betalingsmåten som passer deg best.

Se Klarnas egne vilkår for mer informasjon: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/56533/nb_no/checkout

Når du velger å handle med faktura fra Klarna, skal du alltid få det du har bestilt før du betaler. Du betaler heller ikke for varer som er feil, eller som ikke dukker opp. Det er enkelt, risikofritt og praktisk.

Betaling på faktura som bedrift

Ved betaling via faktura samarbeider netthandler med Two AS for it-løsning (personvernpolicy) og Kredinor Finans AS for fakturakjøp. For å handle på faktura som bedrift må du oppgi organisasjonsnummer.

Forutsetninger for å få handle mot faktura er blant annet at du representerer et norsk aksjeselskap med folkeregistrert adresse i Norge, og at du er over 18 år. En kredittsjekk av foretaket du representerer vil bli gjort. Samtlige fakturaer er Kredinor Finans AS sin eiendom, befriende betaling kan kun skje til Kredinor Finans AS . Fakturaens betalingsvilkår finner du på netthandlerens checkout-side.

Ved for sen betaling vil det påløpe purregebyr og forsinkelsesrenter. Ved uteblivelse av betaling vil fakturaen bli sendt til inkasso.

Levering skal normalt skje innen 1-5 virkedager etter at bestillingen er behandlet. Varene sendes med Bring. Dette betyr at pakken kommer direkte hjem til deg dersom det er plass i din postkasse.

Dersom pakken er større, av høy verdi eller har forpakning som ikke tåler harde støt vil varene sendes som servicepakke og du må da hente pakken på ditt nærmeste utleveringssted. Pakken vil bli oppbevart på utleveringsstedet i samsvar med Brings bestemmelser, og deretter tilbakesendt til nettbutikk.

Ved uavhentede pakker, uavhengig av årsak, påløper et uavhentet-gebyr på 99 kr for å dekke våre og speditørens kostnader (kostnader for lagring, frakt og returkostnader osv). Å krysse av for ”nektet mottatt” for å returnere pakken er heller ikke en tillatt praksis og pakken regnes da som uavhentet, med påfølgende gebyr. Det resterende beløpet refunderes gjennom benyttet betalingsmetode

I høysesonger, som for eksempel ved juletider, må leveringstiden påberegnes å være noe lengre enn normalt.

Glamit AS er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i levering av din vare som skyldes feil eller forsinkelser hos fraktleverandør. Alle leveringsfrister er veiledende, og avvik kan forekomme. Dersom sendingen din blir forsinket, eller borte, vil vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg slik at du mottar denne så raskt som mulig.

Vi tilbyr nå muligheten til å velge Klikk & Hent på vårt hovedkontor på Lysaker og på Lakkbar Byporten i Oslo sentrum.

Din bestilling skal normalt være klar til henting innen 1-2 dager, hvis bestillingen er lagt inn mandag til torsdag før kl 15:00. Avvikelser kan forekomme om bestillinger kommer utenom disse tider.

Vi gjør vårt beste for å ha din bestilling klar så fort som mulig!

Klikk & Hent på Glamit Hovedkontor:
Arnstein Arnebergs Vei 30, 1366. Leveres innen 1-2 dager.
Åpningstider Man-Fre: 08:30-16:00

Klikk & Hent på Lakkbar Byporten:
Byporten Mall of Oslo: Jernbanetorget 6, 0154 Oslo. Leveres innen 2-5 dager.
Åpningstider Man-Fre: 10:00-21:00, Lør: 10:00 – 20:00

Registrer din retur ved å sende en mail med ordrenummer, informasjon om hvilke varer det gjelder og begrunnelse for ønsket retur til: kontakt@glamitshop.no

Du er selv ansvarlig for å dekke returporto kostnadene tilbake til Glamit AS. Vi tilbyr returlapp tilsendt på mail, dette koster 99 kr som trekkes fra ditt tilgodebeløp. Dersom varene er feilekspedert eller ødelagt betaler vi selvfølgelig returporto.

Forseglede varer og original innpakning skal ikke brytes der det finnes. Returneres varene i «ikke godkjent» stand, frafaller reklamasjonsretten.

Du skal pakke varene forsvarlig, i samme emballasje som du har mottatt den i og levere den på nærmeste postkontor. Husk frankering.

Varene du skal returnere sendes til:
Glamit AS
Arnstein Arnebergs vei 30
1366 Lysaker
Tlf: 485 15 515

Vær oppmerksom på at refusjoner alltid gjøres i samme form for betaling som det opprinnelige kjøpet.

Glamit er ikke ansvarlig for varene i løpet av tiden de sendes tilbake til Glamit fra kunden. Anbefaler derfor å sende pakke med sporing om du velger å returnere varer selv.

Ta kontakt med oss på kontakt@glamitshop.no så skal vi hjelpe deg!

Feil:
Det kan dessverre skje at vi gjør en feil når dine varer pakkes. Varene blir pakket manuelt og vi er ikke alltid feilfrie. Hvis varene du får i pakken ikke stemmer med det du har bestilt send en mail til kontakt@glamitshop.no

Skade: 
Noen ganger går det dessverre galt og pakken din blir skadet mens den er underveis til deg. Da er det godt å vite at vi har avtale med Bring slik at du ikke risikerer å tape pengene du betalte for den ødelagte sendingen.

Det første du bør gjøre er å registrere skaden hos oss ved å sende en mail med bilder av skadet leveranse. Vi svarer deg så fort som mulig. Vanligvis må vi be deg om å fylle ut et skademeldingsskjema og å levere inn den skadete pakken på ditt nærmeste postkontor. Dette er for at vi skal kunne sende et erstatningskrav til Bring.

Vennligst ikke returner skadete pakker direkte til oss, da vil ikke skaden bli registrert av Bring og vi kan ikke garantere full erstatning.

Du har 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde. Det vil si at du kan ikke angre kjøpet hvis du har brutt forseglingen på produkter til personlig pleie og liknende. Skulle du returnere en brukt vare vil vi avkorte betalingen tilsvarende verdireduksjonen.

Angrerettloven sier at kunden må melde fra til selger innen 14 dager etter at han eller hun mottok varen for å kunne angre. Den beste måten å melde fra om at du vil angre kjøpet er å sende en mail til kontakt@glamitshop.no

Med mindre avtalen er unntatt fra angrerett, kan kjøperen angre kjøpet av varen i henhold til angrerettloven.

Varer kjøpt i nettbutikk glamitshop.no:
Skulle din vare ha mangler når den ankommer deg, ta kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning. Vi gjør vårt beste for å bytte eller eventuelt refundere deg for produktet. Send oss en mail med bildedokumentasjon av mangelfullt produkt.

Glamit garanterer at hver utsendelse undersøkes før den sendes ut til kunde. Skulle varen på tross av dette være skadet eller ha mangler når den ankommer deg, har du 2-års reklamasjonsrett. Du må reklamere til Glamit så fort som mulig, og senest innen to måneder etter at du oppdaget eller burde oppdaget dette. Reklamasjon rettes til Glamit – kontakt@glamitshop.no

Merk at refusjon ved retur alltid skjer med samme betalingsmåte som det opprinnelige kjøpet. Hvis det opprinnelige kjøpet ble gjort med bankkort, kan refusjon kun gjøres mot samme bankkort.

Varer kjøpt i butikk “Glamit Nailshop & Lakkbar” på Arkaden:
Henvend deg til direkte til fysisk butikk “Glamit Nailshop” på Arkaden Shopping i Oslo. Der vil du ha mulighet til å bytte varen kostnadsfritt eller få pengene tilbake direkte ved godkjent reklamasjon. 

Merk at refusjon ved retur alltid skjer med samme betalingsmåte som det opprinnelige kjøpet. Hvis det opprinnelige kjøpet ble gjort med bankkort, kan refusjon kun gjøres mot samme bankkort.

Reklamasjon rettes til: arkaden@lakkbar.no

Glamit Team

Ikke nøl med å kontakte oss, vi hjelper deg så raskt vi kan!

Kundeservice

Produkter & Ordre

Email: kontakt@glamitshop.no

Jeanett Stonex

Markedsansvarlig

Email: jeanett@glamitshop.no